File name: 051220_mmcs karb_046.jpg File size: [146 KB] Image size: [800x600xTrue color (24 bit)]
Comment: [A csévetest másik oldalán még van mit bontani. Három segergyűrű levétele után a lapos kör alakú váltólemezt le lehet venni.
Ennek a közepén van egy fogaskerék nyílás, ami a főtengely méretével egyezik. Ennek a tányérnak az a szerepe, hogy ha gyors sebességi
fokozatot kapcsolok, akkor a főtengelyt közvetlenűl hozzákapcsolja a csévetesthez. Ilyenkor a nagy fogaskerék nincs rögzítve a házhoz
ezért az együtt forog a dobbal. Ha pedig a lassú fokozatot választom, akkor ez a tányér elmozul és a közepén lévő fogaskerék nem
találkozik a főtengely végével így hát a főtengely végén lévő fogaskerék a három kis fogaskereket hajtja, amik a nagy fogaskerék belsején
forognak. Mivel a nagy fogaskerék ebben az esetben rögzítve van elfordulás ellen a főtengely és a dob között létrejön az 1:6 -hoz
áttétel. ]
|