2005.04.01. - Péntek este
					
  
					Immár sokadik alkalommal vágtunk neki, hogy résztvegyünk az "örűlt" LOCO 4X4 -es csapat nappali trophyján.
					Mivel a verseny szombat reggel kezdődött Öreglakon, ezért jónak láttuk, ha már péntek délután összepakolunk
					és lemegyünk, így jut elég idő a pihenésre. Persze ez nem így történt...
					Innen Pécsről szinte mindenki [Zoliék, Józsiék, Janiék, Totó, Iván, Bagooly fiókák, stb...] jött kivéve
					Ro-Bikát kinek a Range alváza egy kicsit eltört, ezáltal meghiúsítva a részvételt.
					
  
					Este miután mindenki elfoglalta a szállását egy gyors kiruccanást terveztünk a közeli terepre, vagy ha
					ez nem jönne be mindenkinek, akkor a szokásos "kocsma a bót mellett" verziónál maradva mulattuk volna el az
					időt. A faluba összefutottunk Dr. Geli kartással a "legfőbb szeszcsempésszel" és egy rövid üdvözlégy után
					elvezetet minket a tőlünk kb. 500 méterre lévő speciálhoz. Amolyan V.I.P. -s tagnak éreztem magamat, miután
					az elsők között lehettem, aki a tőzeg-lápost-patakos-ingoványba behajthatott. A pálya már szépen ki volt
					jelölve, körbe volt szalagozva, de autónak a nyomát még nem véltük benne felfedezni. Gelinek nem kellett,
					hogy sokat bíztasson bennünket, így mire észbekaptam Bagoolyék már félúton voltak a specben, de tengelyig
					elsüllyedve! Látván, hogy a TLC 35" Simex kerekei nem akarják igazándiból semmerre se mozdítani a kocsit
					hopp! gyorsan kicsörlőztük őket. Nem azért, hogy "-Majd én megmutatom nektek, hogy hogyan is kell eztet
					csinálni!" nagy lendület [F.K.P.G.], majd kb. egy méterrel jutottam tovább a feneketlen ingoványba.
					Nagyon jól esett a pihe-puha tőzegbe csontig elmerülni, majd Bagoolyék elém álltak a túloldalról és a
					hiper gyors kardánmeghajtású csörlőjükkel átvonszoltak a visszalévő kb. még 5 méteres szakaszon. Így
					készült az első keréknyom... Azért, hogy biztosak legyünk a dologba ismét nekifutottam. Az eredményt
					az előzőekben már leírtam. Ismét egy gyors csörlőzés következett. De még ez se volt elég, ezért a kijárat
					felől is bepróbáltam... teljesen reménytelennek tűnt az átkelés számomra. Ez volt az utolsó "nyomgyártás",
					majd miután kiszabadultam félreálltam és megcsodáltuk a "bejáratott" specet. Nagyon sok nem látszott belőle
					mert korom sötét volt és a fáradságtól is már csak 2 méterre láttam... Miközben mi ezt a specet nyúztuk, a
					Janiék a versenyautóval [hátsókerékmeghajtású - skodapoweres - vascsöves - homokfutógépezettel] a mellettünk
					lévő specben nyomták a köröket. Ez egy nagy rétszerű terep volt amin valamilyen járgányoknak a körpályáját
					véltem felfedezni. Én csak véltem, de Zoliék próbálták is. Sőt! A versenyautóval is bemerészkedtek, amit
					egy pár perces melóval sikeresen felültettek. Olyan éjfél felé lehetett mikor visszatértünk az aszfaltra.
					Jó fáradtak voltunk és nyakig sárosak. A szállásunkra visszaérve még égett a kandallóban a tűz és nagyon
					jól esett a puha ágyba a bezuhanás, majd egy pillanat alatt szombat lett...
					
  
					2005.04.02. - Szombat
					
  
					Reggel az ébredés nehezen ment, de a többiek jelenléte a rajtnál feldobott minket. Nagyon sok autó és
					rengeteg motoros várta az indulást. A nap hét ágra sütött és nagyon szép idő volt. Az itiner pontos,
					részletes és nagyon vicces volt, mint ahogy azt már megszokhattuk.  A speciáloknál kisebb-nagyobb
					torlódások voltak, mert a motorosok is ugyan azokon "tornáztak". Az útvonalon egy komolyabb rész volt,
					ahol a tőzeges talajon sorra süllyedtek el az autók. A közel húsz kilométeres trophyt négy speciál
					szinezte ki. Az időjárás nem volt velünk kegyes és sajnos nem áldott meg egy jó kis esővel ezért komoly
					feladat elé nem állhattunk a nap folyamán. Természetesen a specekben lehetett volna bizonyítani, de nem
					pick up-ra voltak szabva.
					
  
					Összegezve, ismét jó volt letérni az faltról és kirándulni egy jót! Legközelebb találkozunk a ZIMA trophyn!
					Köszönet és üdvözlet a LOCO 4x4 csapatának!
					
  
				NNHoze 
			  |