|
|
|
|
NNHoze Trophy team, avagy a barárti kör
Bagooly - Toyota TLC
A Román család egy vérbeli off-road életérzés. Andi a TLC parancsnoka, míg Józsi, Szabi és Barbie a quadokat fogják
hadrendbe. Andi kategória választása a következőkből szokott állni: HARD, EXTREM, EXTREM HARD, HARD EXTREM, HARD HARD, esetleg
EXTREM EXTREM. Igaz néha eltöri a tükröt (is) amikor az oldalára dönti a gépegységet, de ilyedségnek helye nincs.
[És még NNHoze mondja Baggolynak, hogy tükörmosós! -haha].
Részlet a Bagooly éjszakai életéből.
Méghogy a Bagooly nem szereti a vizet!
Füst, por, erő, meleg nyár, csak a kutyalánc lóg.
Minden szögből szép ez a TOY`!
Tank rendben, kardán rendben, de hol a TLC bal eleje!?
Bank Zoltán - Mitsubishi L200
Zoli nem rég csatlakozott köreinkbe. Nagyon ügyesen kezeli a technikát és folyamatosan építi azt. A Micsun 32x10.5/R16 BFG M/T
gumik vannak, elöl és hátul elektromos csörlők, kevlárkötél, légszűrő kivezetés, lámpák, navigációhoz laptop és egy Garmin 276C
található meg.
Karcmentes a gép, de valahol mindenkinek el kell kezdenie!
Nem, már nem karcmentes :)
2007. november - Mondom, hogy épül a gép!
Patakátkelés nagygázzal.
Lépegetés felfelé
Lépegetés lefelé
Csernik Szilveszter - Alias: Szunyog - Samurai/Defeneder/Rav4/Hilux 2.4D
Sziszi nem a kisebbik kanállal eszi az off-road életet, pedig még csak most érettségizett. Egy Suzuki Samurai-t
készített fel 98`-as Toyota Hilux-ot készített fel
nagyon szépen és rendre járja a versenyeket. A hétköznapokban egy Toyota Rav4-el villog a diszkó elött. Időközben édesapja
Deffenderjét is be-be fogja a harcba. Miután megismerkedtünk, Szunyognak nagyon megtetszet amit a Hilux-al művelek és erre
fel Ő is vett egyet, amit most HOLUX-osít több kevesebb sikerrel. Közös túráinkon vagy versenyeinken Sziszi töbször megmutatta
már, hogy nem ma kezte ezt a "szakmát". Ügyes! Csak így tovább!
Be a nádasba...
Most meg mit röhögsz bakker!!?
A megépített Hilux bevetés közben...
Gabnai István - Toyota 4Runner, Toyota Hilux D4D
Isti egy nagyon lelkes 4Runneres, aki nemrég csöppent ebbe a világba. Igaz egy kézen megszámlálható, hány túrán vett részt, de
ami késik nem múlik szokták mondani. A Toyotája -mint minden Toyota- jól állja a sarat. Jobb eggyen általában az öt éves kisfia
ül, amolyan off-road utánpótlás gyanánt. Azaz nem lehet semmit se túl korán kezdeni!
Mondom, hogy állja a sarat!
Majdnem sivatag...
A bepufogót Isti ne feledd!
Gáspár Tibor és Gáspár Attila - Suzuki Samurai
Tibor és Attila már "öreg motorosok". Eggig elért helyezéseik és eredményeik felsorolásával valószínű túlcsordulna az internet
háttértára, ezért ettől most eltekintenék. 2005. májusában Tiborral megnyertük a DORT GPS pontkereső versenyt. Nagyon megfontoltan
navigál és a vezetéstechnika rejtelmeit se kell elmagyarázni neki, hogy mi fán terem. Tibit rendszeresen bombázom minden féle
technikai kérdésekkel, amikre rendre kimerítő válaszokat kapok. Attila pedig térképészeti dolgokban van nagyon otthon.
2001. Pünkösdjén Tibiék avattak be a trophyzás világába Somogybabodon. Ekkor már több mint fél éves terepjárós tapasztalatom
volt, de ennek ellenére jót autóztunk az éjszakába.
A "kis" Samu mindent visz!
Hát ez meg se kottyant!
Jozipovics Róbert - Range Rover
Ro-bika számomra a Land Roveresek Chuck Noris-a. Hogy mit is értek ez alatt? Íme néhány példa:
Lehetetlen nem létezik, csak olyan, hogy "Ro-bikának cicókát kell etetni".
Ro-bika nem fél a beszakadt csavaroktól. A beszakadt csavarok félnek Ro-bikától!
Ro-bika nem visel órát, Ő dönti el mikor mennyi az idő.
A károkozók félnek a permettől. A permet fél Ro-bikától!
Tíz bakon ül a karosszéria. Ha egyetlen egy csavar tartja már csak össze, az pont elég.
Ro-bika RR-jét egyesek mezőgazdasági vontatónak hiszik. Pedig az!
A reteszkapcsoló ellenére Ro-bika csörlője néha meglepi gazdáját egy kis formatervezett dögtolóval.
Ro-bika kertjében nem a gombák szaporodnak, hanem a RR-ek.
Ro-bika Range-e elöl tele van aggatva kötelekkel, hátul egy csirke álcázz, de ennek ellenére a rendszám jól
olvasható: ROBIKA-01.
A kézifék arra van, hogy behúzzák. Ro-bika erről rendre gondoskodik, viszont csak akkor engedni ki, ha már a ferodolszag
elnyomja a rántotthús szagot.
Robi egy igazi (majdnem azt irtam hogy vén) terepjáros. A hihetetlen történetei arra engednek következtetni, hogy már
akkor nagy mestere volt ennek az iparágnak, amikor én még kisiskolás voltam. Túrázásaink során mindig megtaláltuk
a közös hangot és tempót, így szerezve sok sok jó emléket. Robinak a kocsiszerelés szorosan hozzátartozik a mindennapi
életéhez. Hol másét, hol a sajátját buherálja. Volt szerencsém már többször is közösen szerelnünk, ahol személyesen
győződhettem meg róla, hogy milyen is egy igazi szakember.
Persze néha a suszter cipője is kilyukad!
Robi nem szereti, amikor azzal cinkeljük, hogy könyékkel előre veszi a kanyarokat, mert Ő sose könyököl ám.
Én nem látok senkit se könyökölni.
Itt se (Anno ~1751).
Itt se nem.
Ugyan már!
Vízi jártasságiból JELES
Munkavédelemből ELÉGTELEN
Régészetből JELES
Robinak nem jelent problémát, ha az elakad Range-et fürdőruhában és strandpapucsban kell a vadmálnáson át kicsörlőznie. Továbbá
akkor se jön zavarba, ha egy jókora fa a hátsó hídról lepucolja a fékcsöveket. A balszerencsét 10 percen belül megoldás követi, majd
a kirándulás folytatódik. Hogy hogyan lehet egy GPS készüléket egy kompresszorról működtetni? Nem hittem a szememnek, mikor egy
GPS versenyen Robi megmutatta, hogy hogyan fabrikálták össze a Garmin készüléket a hordozható kompresszor akkumulátorjával, ugyanis
a Range szivargyujtójából eltűnt a ménykü.
A még nem nyáriasított G.M.CS.
Nagyon remélem, hogy még sok közös túrában lesz részem!
Ro-bika! Köszönöm szépen az eddigi segítségdet!
Kéki Antal - Range Rover Toyota 4Runner
2006. április 20-a óta hűséges navigátorom. 2006. július 7-8-án Kisszékelyen GPS versenyt nyertünk, majd 2006. szeptember 15-16-án
Szentesen arattunk 100%-os diadalt az ottani GPS versenyen. Az évet megkoronázva 2006. december 29-én tartott VI. Magellán
GPS versenyen elért 100%-os teljesítéssel zártuk. A 2007-es év se múlhat el GPS verseny győzelme nélkül, ugyanis
2007. június 15-én Várpalotán arattunk, majd 2007. július 14-én Kisszékelyen stb.
Sokszor ellentétes a véleményünk, de eddig
mindig sikerült zöldágra vergődnünk. Tájfutó bajnok, valamint szabadidejében barlagokat térképez, ezért mindig nagyon
zavarba jön, ha meg lát egy domborzati térképet.
A közösen elért eredményeinkért köszönettel tartozom Neki.
Megkeresés esetén szívesen szervez terepjárós túrákat, kirándulásokat, csapat építő tréningeket, GPS pontkereső versenyeket,
egyéb ügyességi feladatokkal meg fűszerezve az ország bármely részén.
Elérhetősége: E-mail: kekiantal@ebugatus.hu, telefon: 30/525-4351
Anti segít... (ideális körülmények között rendezi a sorokat)
Mindenki láthatja, mennyire "dörzsölt" Ő!
Rénzsdikéjét nem kímélve meg-meg oldja a feladatokat.
Anti új autóját a nevéhez hűen választotta
Nedjalkov Iván - Navigátor
2001. szeptemberében a Siófok Rangers első trophyján indultunk először önnállóan versenyen. Természetesen nagy izgalommal
álltunk éveken át a megannyi rajthoz. Voltak versenyek, ahol a fáradság győzőtt és feladni kényszerültünk. Rengeteg
feladatot oldottunk meg közösen a trophyk folyamán. Sok versenyt teljesítettünk differenciál zárak nélkül gyári méretű
kerekekkel és csörlők nélkül. Voltak nehéz pillanatok, de Ivánra mindig számíthattam. Iván manapság a bútorszakmában
tevékenykedik és a sok munkája miatt nem jár velem versenyre. Persze ez még nem jelenti azt, hogy az elkövetkezőkben
ne kérném fel navigálni.
Amennyiben bútorvásárlás vagy gyártás elött állsz, mindenképpen nézz be a
http://www.animabutor.hu weblapra!
A ruhszárító bevetés alatt.
NNHoze MOVIE - Avagy pénz és emberélet nem számít!
Rács Zoltán - Daihatsu Roky
Zoli nagyon elfoglalt ember a hétköznapokban, de ha ideje engedi és megszervezünk egy túrát, akkor ott kivállóan tudja aktíválni
magát. A piros-ezüst Roky nem egy mai technika, de nagyon jól állja a sarat.
Ha szép szóval nem megy, akkor jön az óvatosan nagy gázzal verzió
Persze a piszkos meló mindig másra marad
Na tessék! Megint a nehezebbik utat választja!
Egyszer egy túrán még egy Hilux-ot is kisegített a bajból! Köszi Zoli!
Beeeee!
A tükörmosás ragájos betegség nálunk
Huhh! Ez meredek volt!
Szalkai Károly - Toyota 4Runner Toyota Hilux D4D
Karesszal a 2003-as VORC trophyn ismerkedtem meg és azóta több versenyen indultunk közösen. A két Toyota nagyon jól
tudott egymáson segíteni, amikor ez szükséges volt. Tempónk, stílusunk, autóink terepjáró képessége nagyon közel áll
egymáshoz, ezért én úgy érzem jó társak vagyunk, mikor együtt megyünk. Karesz a hétköznapokban egyedi pick-up felépítményeket
gyárt kis maszek műhelyében. Termékeinek palettája mára már jócskán kibővűlt, amit a
http://www.topcruiser.hu weboldalon részletesen megismerhetsz!
Hében hóban.
Dagonyán innen.
Dagonyán túl.
Az új Karesz-mobil első M/T-s bevetése
Szatyor Miklós - Daihatsu Ferroza
Minki a szabadidejében a kis Ferrozával jön terepre velünk. Igaz
a barlangi munkákhoz is sokszor jól jön a terepjáró, ugyanis kevés barlang van közvetlen az aszfaltos közút mellett. 2006.
novemberében nagyot domborítottak a GPS túránkon, ahol is második helyezést érték el Szunyogékkal holtversenyben.
Egy patak átkelés.
Verseny hevében.
Hébe hóba...
Tóth László - Land Rover - Range Rover
Laci egy rommáhajtott kivállóan felkészített és karbantartott RR újdonsült tulajdonosa. Ha bárki bármi hasonlóságot
vélne felfedezni Anti régi RR-e és Laci új RR-e között az csupán a véletlen műve lehet. A Tóth-Team nagy lelkesedéssel
csatlakozott hozzánk 2008. év végén és reméljük sok jó közös túrában, versenyben lesz majd részünk.
Tóth Péter - Land Rover Defender
Péter egy távolabbi "pártoló" vagy inkább "eggyüttérző" tagunk Jánoshidáról. Bár ez nem jelenti azt, hogy nem autóztunk volna együtt
jópárszor. Nevéhez több dolog is fűződik, mint példáúl a róla elnevezett nyiladék ami a Mecsekben két völgy között található
nagyon sűrű szintvonalakal tarkítva. Szóval a Tóth-nyiladék 2007. novemberében kapta nevét, mikor is Péterünk útnak vélve
megpróbálta megjárni. Mindezt mi online nyomkövetéssel figyelve a meleg szobából a fejünket fogva és a hajunkat tépve, hogy:
-Péter! Hova mész!? Ott nincs út banyek! Ezt Péter is abszolválta miután a nyiladék alján teljesen besűrűsödött az erdő.
Egy másik történet pedig a Bagooly elvesztett kardáncsörlő kardántengelyének a megtalálásához fűződik, ami szintén a Mecsekben
történt 2005. novemberében. Egy GPS pontkereső túra eligazításánál poénból felhívtuk az indulók figyelmét arra, hogy ha valaki
az erdőben észre venne egy furcsa vasdarabot (aminek az esélye az 5-ös lottó telitalálatával megeggyezik), az számíthat a különdíjra.
Péterünknek ez sem volt nagy feladat, ugyanis megtalálták.
Amiért a különdíj járt
Péter és Hutyutyu Gábor
Totó - Hangulatfelelős és tartalék-alnavigátor-pót-segéd-helyettes
Amelyik túrán vagy versenyre eljön velünk ott a jókedv és az ökörködés 100%-ban garantálva van. Nem jelent gondot, ha
a rendezők több ládányi bort hoztak a kelleténél, Totó megoldja.
Völgyesi Attila - Range Rover
Talán Ő az egyik legtávolabbi NNHoze Trophy Team tag. Gödöllőről mire leér hozzánk kellően felkészítik az idegeket a mazsolák.
Attilát a 2005-ös GPS túránkon ismertem meg. Le a kalappal előtte, hogy első nekifutásra egy 24 órás GPS túrát bevállalt. Igaz
néha zavarba hozta a technika, de mára már kinőtte ezeket a gyerek betegségeket és sorra járja velünk együtt a GPS versenyeket.
Ro-bika ősz hajszálait gyarapítva próbálja terepvezetési tanácsokkal ellátni Atit, aki nagyon megfontoltan igyekszik
jó tanuló lenni. A Range-ije jó nagyokat lép és persze a Simex gumik se hazudnak ha tapadásról van szó, igy nehéz szorult
helyzetbe kerülnie.
A gyalogos barát dögtoló
A matrica ragasztás majdnem jó lett!
Mondjuk ilyen messziről eléggé távolinak tűnik
NNHoze
|
|